11.7.2018

B. Nektar Kill All The Golfers

B. Nektar Kill All The Golfers

Panimo: B. Nektar Meadery
Alkuperämaa: USA

Tyyli: Mead
Käymistapa: Oluthiiva käyminen
Alkoholi: 6,0 %

Maku: Kill All The Golfers on erittäin jännän makuinen sima, jossa esiintyy makean hunajaisia, vahvasti teemäisiä sekä voimakkaan sitrusmaisia piirteitä.

Tuoksu: Sen tuoksu on täysin makunsa kaltainen, mutta ehkä tätä hennosti kukkamaisempi.

Ulkonäkö ja koostumus: Siman suutuntuma on keskitäyteläinen, matalahiilihappoinen ja hieman vetinen. Sen runko on hunajanvärinen ja samea sekä sitä somistava vaahtokukka lähes olematon ja pitsimäinen.


Loppukommentit: Kill All The Golfers on Gallberryn hunajalla, mustalla teellä ja sitruunamehulla maustettu panimosima. Sen hauskan nimen ja etiketin lisäksi se ei ole yhtään hullumpi janojuoma, korkeaa ostohintaansa lukuunottamatta.

" It’s been a long day. // I had to hide out in my burrow for the better part of the day waiting for those damn golfers. // But today was my day, I finally did it. I didn’t even need a reason. I wonder if they received total consciousness. It’s like a Cinderella story, out of nowhere, a former dancing gopher becomes a killing champion. // I had my special drink, a half & half, while I got in touch with that force in the universe that makes things happen. // All I had to do was stop thinking…let things happen…and // B. THE BALL"

Arvio: 71/100

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti